A A A K K K
для людей із порушенням зору
Звенигородська районна рада
Черкаська область

Про роботу районної ради за 10 місяців 2015 року щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення

Дата: 18.11.2015 10:34
Кількість переглядів: 766

 На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” районною радою вживаються заходи щодо об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних вимог та своєчасного інформування заявників про наслідки розгляду їх звернень.

  

 

За 10 місяців 2015 року на розгляд районної ради  надійшло 140.  Найактуальнішими є питання соціального захисту – 93, комунального господарства – 11. На даний час на контролі знаходиться 26 звернень. Всі звернення розглядаються у встановлений законодавством термін. Звернення  безпідставно  на розгляд іншим органам не передавалися. За 10 місяців 2015 року районною радою вирішено позитивно  59 звернень громадян, по  50  зверненнях заявникам надано роз’яснення відповідно до чинного законодавства, 5 звернень було переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». До районної ради за 10 місяців 2015 року надійшло 71 звернень щодо виділення матеріальної допомоги. За 10 місяців 2015 року до районної  ради  повторні звернення не надходили. Посадові особи органів місцевого  самоврядування до дисциплінарної відповідальності не притягувалися за неналежний розгляд звернень громадян. Голова районної ради, керуючий справами районної ради з початку року провели 50 прийомів. Усі звернення, які безпосередньо на особистому прийомі не вирішувалися, розглядалися у тому ж порядку, що і письмові звернення. Регулярно проводяться навчання та  надається  методична  допомога сільським головам та секретарям сільських рад щодо організації роботи зі зверненнями громадян. Вживаються заходи щодо задоволення законних вимог громадян, надання у встановлені законом терміни письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду. З метою ефективного та якісного розгляду звернень громадян в районній раді відпрацьований механізм, який дає можливість співпрацювати з усіма гілками влади, що причетні до вирішення конкретних питань. Таким чином, одним з основних завдань залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, встановлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із питань, що піднімаються заявниками та вжиття заходів щодо подальшого упередження скарг, а також сприяння реалізації конституційних прав і свобод людини й громадянина. Тож районна рада завжди відкрита до діалогу та спілкування, небайдужа до людських проблем, до спілкування з тими, хто потребує допомоги.

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь