Вдосконалення діяльності Територіальних сервісних центрів МВС
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР № 7143
вул. Богдана Хмельницького 15/1, м.Звенигородка, 20200 тел. (04740) 2-24-22, ф. (04740) 2-27-19
25.05.2017 № 31/23/43-457 На №____ від _____
Голові Звенигородської районної ради
Кучеру В.П.
З метою вдосконалення діяльності Територіальних сервісних центрів МВС Черкаської області, підвищення іміджу служби та налагодження партнерських стосунків з громадськістю, а також забезпечення принципу прозорості та відкритості в роботі сервісних центрів, прошу Вас розмістити на веб-сайті Звенигородської районної ради наступну інформацію:
Як швидко отримати відповідь від сервісних центрів МВС?
Сервісні центри МВС, що замінили колишні МРЕВ провадять активну взаємодію із громадянами, відкриваючи усі можливі шляхи комунікації та зворотного зв’язку. Близько 4 млн громадян щорічно звертаються за отриманням послуг сервісних центрів МВС, серед яких: видача та заміна посвідчення водія, реєстрація та перереєстрація транспортного засобу, видача та зберігання номерних знаків, видача довідки про відсутність судимостей та інші. Тут радять обов’язково користуватися офіційним сайтом Головного сервісного центру МВС hsc.gov.ua, аби отримати достовірну інформацію про документи, необхідні для отримання послуг, перевірити актуальну інформацію про дійсні автошколи та ознайомитися з новинами про роботу центрів.Громадян оперативно консультують на фейсбук-сторінці fb.com/hsc.gov.ua та за телефоном (044) 290-19-88. У разі складнощів, для отримання додаткових роз’яснень та подання скарг варто користуватися електронними зверненнями. Для отримання швидкої та якісної відповіді на електронні звернення офіційною поштою info@hsc.gov.ua велике значення має оформлення та формулювання такого звернення. У зверненні має бути зазначене:
- прізвище, ім’я, по батькові автора
- місце проживання громадянина
- чітко викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надано відповідь або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Розгляд такого звернення може тривати до 30 днів.
Начальник ТСЦ №7143 О.Є. Петров
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)