Звенигородська районна рада
Звенигородський район, Черкаська область

Комісія визначилися з опорними на освітніми закладами району

Переглядів: 109

Ще у лютому цього року, на останньому пленарному засіданні, районним депутатством було схвалено рішення про проведення конкурсу з визначення опорних закладів серед установ загальної середньої освіти району та утворено авторитетну комісію з числа самих народних обранців, представників освітянського загалу та посадовців виконавчого апарату райради. Далі, як і передбачено згаданим документом,  в засобах масової інформації було опубліковано повідомлення про сам конкурс, його мету та умови проведення, а також перелік вимог до конкурсантів та необхідних матеріалів, котрі мали подати школи для участі у самому відборі. Тож за відведений місяць до районної ради надійшли матеріали від шістьох загальноосвітніх закладів – від одного міського та п’яти сільських.  Поборотися за звання опорної школи виявили бажання школи І-ІІІ ст. ім. Т.Г. Шевченка, Ризинська, Чижівська та Моринський, Рижанівський, Шевченківський навчально-виховні комплекси. А 19 квітня відбулося засідання конкурсної комісії на якому власне і визначалися заклади, які з урахуванням вимог законодавства, найбільш відповідали критеріям опорного закладу. Уважно вивчивши та проаналізувавши подані матеріали конкурсна комісія дійшла згоди визнати переможцями конкурсу та  рекомендувати винести на розгляд сесії районної ради створення опорних освітніх закладів на базі шкіл – ім. Т.Г.Шевченка, Ризинської, та Шевченківського НВК. В свою чергу чергу філіями до них мають увійти загальноосвітні школи: Гусаківська І ступеня та Хлипнівська І-ІІ ступенів, а також Богачівський та Попівський НВК І ступеня, котрі дали відповідні письмові погодження.

     Нагадаємо, що відповідно до впроваджуваної в країні освітньої реформи головним завданням опорного закладу та його філій є концентрація та ефективне використання наявних ресурсів, їх спрямування на задоволення освітніх потреб учнів, забезпечення рівного доступу осіб, у тому числі з особливими освітніми потребами, до якісної освіти. Загалом такі заклади мають стати центрами впровадження інноваційних освітніх технологій, високої концентрації кваліфікованих педагогічних кадрів, мати відповідну матеріальну базу та належним чином оснащені спортивні об’єкти, навчальні кабінети лабораторії, майстерні, комп’ютерне і мультимедійне обладнання, швидкісний доступ до Інтернету та всю решту необхідних технологічних засобів навчання дітей у відповідності з вимогами часу.

« повернутися до списку новин